Historie
Historie
Historie
Historie
Toma je nejen naším džusovým klenotem, ale i srdcem české tradice. Od svého založení v roce 1991 se stala synonymem pro poctivý ovocný zážitek. Ať už jste doma, v restauraci nebo na cestách, Toma je vždy připravena nabídnout vám širokou paletu příchutí pro pestrost výběru.
Toma je nejen naším džusovým klenotem, ale i srdcem české tradice. Od svého založení v roce 1991 se stala synonymem pro poctivý ovocný zážitek. Ať už jste doma, v restauraci nebo na cestách, Toma je vždy připravena nabídnout vám širokou paletu příchutí pro pestrost výběru.
Toma je nejen naším džusovým klenotem, ale i srdcem české tradice. Od svého založení v roce 1991 se stala synonymem pro poctivý ovocný zážitek. Ať už jste doma, v restauraci nebo na cestách, Toma je vždy připravena nabídnout vám širokou paletu příchutí pro pestrost výběru.
1991
Toma byla založena Tomášem Bistřickým a Tomášem Terebou. Od počátku se zaměřovala na dovoz a distribuci zahraničních alkoholických a nealkoholických nápojů v tehdejším Československu.
1994
Uvedení vlastních Toma limonád na trh.
1995
Rozšíření nabídky o ovocné nápoje.
1996
Zavedení proužkového designu, který představoval moderní a svěží vzhled. Zahájení výroby v Nehvizdech.
1997
PepsiCo zakoupilo značku Toma, ale značka zůstala zachována, což svědčí o její síle a hodnotě na trhu.
2004
Obal s červeným pozadím, který představoval vášeň a energii značky.
2007
Obal s vlnovým designem, symbolizující svěžest a osvěžení.
2007-2008
Světle modré pozadí obalu, což odráželo klid a čistotu produktu.
2010
Tmavě zelený design obalu, který vyjadřoval přirozenost a zdravý životní styl.
2016
Moderní bílý design obalu, který ztělesňoval jednoduchost a eleganci.
1991
Toma byla založena Tomášem Bistřickým a Tomášem Terebou. Od počátku se zaměřovala na dovoz a distribuci zahraničních alkoholických a nealkoholických nápojů v tehdejším Československu.
1994
Uvedení vlastních Toma limonád na trh.
1995
Rozšíření nabídky o ovocné nápoje.
1996
Zavedení proužkového designu, který představoval moderní a svěží vzhled. Zahájení výroby v Nehvizdech.
1997
PepsiCo zakoupilo značku Toma, ale značka zůstala zachována, což svědčí o její síle a hodnotě na trhu.
2004
Obal s červeným pozadím, který představoval vášeň a energii značky.
2007
Obal s vlnovým designem, symbolizující svěžest a osvěžení.
2007-2008
Světle modré pozadí obalu, což odráželo klid a čistotu produktu.
2010
Tmavě zelený design obalu, který vyjadřoval přirozenost a zdravý životní styl.
2016
Moderní bílý design obalu, který ztělesňoval jednoduchost a eleganci.
1991
Toma byla založena Tomášem Bistřickým a Tomášem Terebou. Od počátku se zaměřovala na dovoz a distribuci zahraničních alkoholických a nealkoholických nápojů v tehdejším Československu.
1994
Uvedení vlastních Toma limonád na trh.
1995
Rozšíření nabídky o ovocné nápoje.
1996
Zavedení proužkového designu, který představoval moderní a svěží vzhled. Zahájení výroby v Nehvizdech.
1997
PepsiCo zakoupilo značku Toma, ale značka zůstala zachována, což svědčí o její síle a hodnotě na trhu.
2004
Obal s červeným pozadím, který představoval vášeň a energii značky.
2007
Obal s vlnovým designem, symbolizující svěžest a osvěžení.
2007-2008
Světle modré pozadí obalu, což odráželo klid a čistotu produktu.
2010
Tmavě zelený design obalu, který vyjadřoval přirozenost a zdravý životní styl.
2016
Moderní bílý design obalu, který ztělesňoval jednoduchost a eleganci.
1991
Toma byla založena Tomášem Bistřickým a Tomášem Terebou. Od počátku se zaměřovala na dovoz a distribuci zahraničních alkoholických a nealkoholických nápojů v tehdejším Československu.
1994
Uvedení vlastních Toma limonád na trh.
1995
Rozšíření nabídky o ovocné nápoje.
1996
Zavedení proužkového designu, který představoval moderní a svěží vzhled. Zahájení výroby v Nehvizdech.
1997
PepsiCo zakoupilo značku Toma, ale značka zůstala zachována, což svědčí o její síle a hodnotě na trhu.
2004
Obal s červeným pozadím, který představoval vášeň a energii značky.
2007
Obal s vlnovým designem, symbolizující svěžest a osvěžení.
2007-2008
Světle modré pozadí obalu, což odráželo klid a čistotu produktu.
2010
Tmavě zelený design obalu, který vyjadřoval přirozenost a zdravý životní styl.
2016
Moderní bílý design obalu, který ztělesňoval jednoduchost a eleganci.
1991
Toma byla založena Tomášem Bistřickým a Tomášem Terebou. Od počátku se zaměřovala na dovoz a distribuci zahraničních alkoholických a nealkoholických nápojů v tehdejším Československu.
1994
Uvedení vlastních Toma limonád na trh.
1995
Rozšíření nabídky o ovocné nápoje.
1996
Zavedení proužkového designu, který představoval moderní a svěží vzhled. Zahájení výroby v Nehvizdech.
1997
PepsiCo zakoupilo značku Toma, ale značka zůstala zachována, což svědčí o její síle a hodnotě na trhu.
2004
Obal s červeným pozadím, který představoval vášeň a energii značky.
2007
Obal s vlnovým designem, symbolizující svěžest a osvěžení.
2007-2008
Světle modré pozadí obalu, což odráželo klid a čistotu produktu.
2010
Tmavě zelený design obalu, který vyjadřoval přirozenost a zdravý životní styl.
2016
Moderní bílý design obalu, který ztělesňoval jednoduchost a eleganci.